Toimintakertomus ja suunnitelma

IKAALISTEN SEUDUN KENNELKERHO RY

TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2024

Hallitus kokoontuu tarpeen mukaan käsittelemään asioita noin 3-8 kertaa vuoden aikana. Kerho järjestää kaksipäiväisen Koiranäyttelyn yhdessä Kankaanpään Seudun Kennelyhdistyksen kanssa Jämillä 29-30.6.2024.

Koulutuksia ja kokeita järjestetään entiseen tapaan.

Toivomme jäsenistön talkoilevan näyttelyssä, kokeissa ja tapahtumissa sankoin joukoin.
Koe-, kilpailu- ja koulutustoiminnasta vastaavat tässä kokouksessa valittavat jaokset, jotka ovat laatineet omat toimintasuunnitelmansa.

Kuuntelemme myös herkällä korvalla jäsenistöltä tulevia aloitteita ja ideoita

Kerhon toiminnasta ilmoitetaan tarkemmin kerhomme kerhon facebook-seinällä sekä
kotisivuillamme www.iskk.fi Edellä mainittuja kotisivuja ja fb-sivuja pyritään päivittämään
jäsenistön tarpeiden mukaan.

TOIMINTAKERTOMUS 2023

Kennelkerhon 71-toimintavuonna järjestettiin Koiranäyttely Vatulan Ampumaurheilukeskuksessa 12.8.2023 ryhmille 2,5,6 ja 8. Näyttelyyn osallistui jälleen kerran mukavasti koiria, noin 500. Kerho järjesti Koiralassa Satakunnan piirin mestaruuskilpailut rally-tokossa 19.8.2023. Kilpailuihin osallistui 60 koirakkoa ja kerholta
mukana oli kaksi joukkuetta. Järjestimme SHHJ:n narttujen lohkovalinnan Eräharjussa, karsintojen perusteella kilpailemaan pääsi 12 koiraa. Pikkujoulut vietettiin 1.12.2023 JP-lomien juhlatiloissa Termessä, Ikaalisten Kylpylän alueella. Koiralassa pyöri kurssimuotoiset koulutukset keväästä syksyyn. Järjestimme Luonnetestin, tuomareiksi kutsuttiin Marco Vuorisalo ja Irene Puputti. Testiin osallistui 10 koiraa.

Jäsenistöstämme Tiina Kivimäki osallistui koiransa saksanmetsästysterrieri Riitun Kojootti VERI SM:iin voittaen mestaruuden. Hanna Helinin ja Jarno Niemen novascotiannoutaja Magicfox’s Barbera osallistui Mejän SM-kokeisiin sijoittuen 3. Pasi ja Rami Aholan omistamat Hirviparoonin Nowa ja Hirviparoonin Naawa sekä Pauli Kiviniemen karjalankarhukoira Kenttäkankaan Gero osallistuivat SM-kisoihin. Paljon Onnea kaikille!

Hallituksen kokoonpano oli seuraava:
Tomi Heikkilä pj, Sari Riitaoja varapj, Kristiina Puskala sihteeri. Varsinaiset jäsenet: Tanja Rinnetmäki, Jorma Peltomäki, Anu Luomahaara ja Matti Tapiainen.

Varajäseninä: Tuomas Soukko ja Pauliina Savander. Jäsensihteerinä ja rahastonhoitajana toimi Satu Hirvelä.

Hallitus kokoontui 5 kertaa vuoden aikana. Yhdistyksen varsinainen Vuosikokous järjestettiin Särkipirtillä Riitialassa 24.3.2023. Vuosikokokouksen yhteydessä palkittiin edellisenä vuonna ansioituneet jäsenet.

Yhdistyksen jäsenmäärä oli 485 + 3 kunniajäsentä vuoden lopussa. Jäsentiedote ilmestyi helmikuussa. Toiminnastamme ilmoitettiin kerhon nettisivuilla sekä facebookissa.

Kiitämme jälleen kerran aktiivisia kerhon jäseniä sekä alueen metsästysseuroja, jotka ovat mahdollistaneet kennelharrastuksemme antamalla käyttöön maastoja ja majoja kerhon koetoimintaan.