MH-ja luonnetesti

TOIMINTASUUNNITELMA 2018

MH-LUONNEKUVAUS

Talkoilijoiden puuttumisen vuoksi MH-luonnekuvausta ei järjestetä tänä vuonna.

LUONNETESTI

Luonnetesti on suunnitteilla järjestää syksyllä, riippuen kuinka jäsenistö on innokasta talkoilemaan, jotta testi pystytään järjestämään.

TOIMINTAKERTOMUS 2017

MH-KUVAUS

järjestettiin 1-2.7. 2018 Kuvaukseen osallistui 16 koiraa, joista 6 oli kerhomme jäsenistön omistamia. Ylituomarina toimivat Susanne Mattas ja Pirjo Kelloperä

LUONNETESTI

järjestettiin 10-11.6.2018 Koiralassa. Testiin osallistui 20 koiraa ja jäsenistön koiria niistä oli 5. Tuomarina toimivat Pirjo Kelloperä ja Irene Puputti.

TOIMINTAKERTOMUS 2016

MH-LUONNEKUVAUKSIA järjestettiin kaksi kertaa Koiralassa. 20-21.5.2016 Kuvaukseen mahtui 10 koiraa/päivä, tulijoita olisi ollut enemmän kuin pystyi ottamaan. Kuvaajina toimivat Pirjo Kelloperä ja Anne Kuivinen. Testinohjaajana toimi Heidi Kaatiala. Kuvaukseen osallistui 8 kerhon jäsentä koiransa kanssa.

Toinen kuvaus järjestettiin 4.9.2016. Kuvaukseen osallistui 10 koiraa. Kuvaajina toimivat Pirjo Kelloperä ja Susanne Mattas. Testinohjaajana Anna Aaltonen. Kuvaukseen osallistui kaksi kerhon jäsentä.

Luonnetesti järjestettiin 26-27.8.2016 Koiralassa. Luonnetestiin osallistui 10 koiraa/pvä. Tuomareina testissä toimivat Pirjo Kelloperä ja Katri Leikola. Tähän testiin osallistui neljä jäsenistöstämme.

TOIMINTASUUNNITELMA 2016

MH-KUVAUS  järjestetään 21-22.5.2016 Koiralassa. Kuvaajina toimivat Pirjo Kelloperä  ja Anne Kuivinen.

Molemmille päiville otetaan 10 koiraa. Kysyntää ko kuvaukseen on jo ollut runsaasti ja toivommekin, että tänä vuonna saisimme koulutettua toimitsijaväkeä lisää kerhon riveistä (koulutuspäivät ovat 28-29.5.2016 Virroilla).

MH-kuvauksen järjestäminen on vaakalaudalla, mikäli toimitsijaväkeä ei omista riveistä tulevaisuudessa saada.

Harmi jos tämä kysytty testi jää jatkossa pitämättä toimitsijavähyyden vuoksi.

Luonnetesti järjestetään  10-11.9 Koiralassa. Tuomareina toimivat Pirjo Kelloperä  ja Irene Puputti.

Molemmille päiville mahtuu 10 koiraa. Tämä testin järjestäminen on huomattavasti helpompaa, koska siinä  ei tarvita koulutettuja toimihenkilöitä vaan kaikki vapaaehtoiset kelpaavat. Joitain välinehankintoja tarvitsee tehdä, jotta testi saadaan vietyä kunnialla läpi.

TOIMINTAKERTOMUS 2015

15-16.8 järjestettiin Koiralassa kerhomme historian ensimmäinen virallinen Luonnetesti.

Tuomareina testissä toimivat Irene Puputti ja Pirjo Kelloperä. Testin koetoimitsijana toimi Tanja Lahti.

Testiin osallistui muutama kerhon jäseniä koiransa kanssa. Molemmat testipäivät olivat täynnä (10 koiraa/pvä) ja varasijoillakin oli koiria.

Osan testivälineistöstä saimme lainaan Kyröskosken Käyttökoirat ry:ltä, nöyrin kiitos siitä tälle naapuriyhdistykselle!

MH-kuvaus järjestettiin 12-13.9. Koiralassa. Kuvaajina toimivat Pirjo Kelloperä ja Anne Kuivinen ,

testiohjaajana Susanne Mattas ja koetoimitsijana Tanja Lahti.

Toimihenkilöitä jouduttiin pyytämään muualta, koska kerholta löytyy vain kolme C-toimihenkilöä ja yksi B-toimihenkilö. Molempina päivinä kuvaukseen osallitui 10 koiraa ja varakoirakoitakin oli jonossa.

ISKK © 2016 Sivusto: IT-parkki