Yhdistys

IKAALISTEN SEUDUN KENNELKERHO RY

TOIMINTASUUNNITELMA 2022

Vietämme vuonna 2022 kerhon 70-vuotisjuhlavuotta.  Hallitus  kokoontuu tarpeen mukaan käsittelemään asioita noin 3-8 kertaa vuoden aikana.  Kerho järjestää 2-päiväisen Koiranäyttelyn Jämi-Areenalla 26.2.2022 ryhmille 5/6 ja 8 sekä 27.2.2022 ryhmille 2 ja ¾.

Koulutuksia ja kokeita järjestetään entiseen tapaan.

Koiralaan rakennetaan kevään kuluessa uusi keittiö, jonne saadaan juokseva vesi. Kotalaavu maalataan vuoden 2022 aikana. Näihin talkoisiin toivomme mukaan Koiralan käyttäjäjoukkoa sankoin joukoin.

Toivomme jäsenistön talkoilevan näyttelyssä, kokeissa ja tapahtumissa sankoin joukoin.

Koe-, kilpailu- ja koulutustoiminnasta vastaavat tässä kokouksessa valittavat jaokset, jotka ovat laatineet omat toimintasuunnitelmansa.

Kuuntelemme myös herkällä korvalla jäsenistöltä tulevia aloitteita ja ideoita

Kerhon toiminnasta ilmoitetaan tarkemmin kerhomme kerhon facebook-seinällä sekä kotisivuillamme www.iskk.fi   Edellä mainittuja kotisivuja ja fb-sivuja pyritään päivittämään jäsenistön tarpeiden mukaan.

Hallitus

TOIMINTAKERTOMUS 2021

Kerhomme 69. toimintavuosi kului koronan varjossa, mutta siitä huolimatta pystyimme järjestämään Koiranäyttelyn Vatulan ampumaurheilukeskuksessa 14.8.2021 ryhmille 5/6 ja 2/9. Näyttelyyn osallistui 630 koiraa.

Kerho järjesti SHHJ:n lännen lohkon valintakokeen marraskuun lopulla Eräharjussa Ikaalisissa. Kokeeseen osallistui 12 koiraa. Koulutuksia ja kokeita järjestimme entiseen tapaan, koronarajoitusten niin salliessa.

Hallituksen kokoonpano oli seuraava:

Tomi Heikkilä pj,  Sari Riitaoja varapj, Kristiina Puskala sihteeri.

Varsinaiset jäsenet:  Tanja Rinnetmäki, Ari Keskinen, Anu Luomahaara ja Matti Tapiainen.

Varajäseninä: Jorma Peltomäki ja Pauliina Savander. Jäsensihteerinä ja rahastonhoitajana toimi Satu Hirvelä.

Hallitus kokoontui 6 kertaa vuoden aikana. Yhdistyksen varsinainen Vuosikokous järjestettiin Pukaran Toimelassa 21.5.2021.  Vuosikokokouksen yhteydessä palkittiin edellisenä vuonna ansioituneet jäsenet.

Yhdistyksen jäsenmäärä oli 450 vuoden lopussa. Jäsentiedote ilmestyi helmikuussa.

Koiralaan vedettiin vesijohto syksyn aikana yhteistyössä Etelä-Ikaalisten Metsästysseuran kanssa.

Kiitämme jälleen kerran aktiivisia kerhon jäseniä sekä alueen metsästysseuroja, jotka ovat mahdollistaneet kennelharrastuksemme antamalla käyttöön maastoja ja majoja kerhon koetoimintaan.

Hallitus

ISKK © 2016 Sivusto: IT-parkki