Mejä

MEJÄJAOKSEN toimintasuunnitelma 2022

Kesälle -22 on anottu pidettäväksi yhden tuomarin mejäkoe. Jos Kennelliiton korona käytännöt jatkuvat, että kokeen saa anottua kahden viikon varoitusajalla, voidaan pitää myös muita kokeita.

Mahdollisuuksien mukaan voidaan pitää myös kimppatreenejä esim. Koiralan ympäristössä.

Mejätoimikunnan vetäjänä jatkaa Tiina Kiivimäki. Jäseninä Auli Saarinen ja Johanna Mustajärvi. Myös pari vielä ISKK:n kuulumatonta henkilöä olisivat kiinnostuneita lähtemään mukaan, kunhan heidän jäsenhakemuksensa hyväksytään.

MEJÄJAOKSEN TOIMINTAKERTOMUS 2021

Kesällä -21 järjestettiin kaksipäiväinen mejäkurssi.  Ensimmäisenä päivänä käytiin läpi teoriaa ja harjoiteltiin jäljen tekemistä. Seuraavana päivänä ajettiin jäljet koirien kanssa.

Mejätoiminnasta vastasi käytännössä kokonaan yksin Tiina Kivimäki. Hän suoritti koetoimitsijakurssin ja tarvittavat harjoittelut, joten nyt ISKK:lla on uusi koetoimitsija.

TOIMINTAKERTOMUS 2017

Mejä-kouluttajina toimivat Jarno Niemi ja Hanna Helin.
Heidän toimestaan järjestettiin Koiralassa mejän alkeiskurssi 19.4. ja
jatkokurssi kaksipäiväisenä 24-25.4. Koulutus oli tarkoitettu vain
kerhon jäsenille ja siihen osallistui vähän yli kymmenen nykyistä ja
tulevaa mejä-harrastajaa.
Mejä-koe järjestettiin 28.5.2017, keskuspaikkana toimi Särkipirtti
Riitialassa. Kokeen vastaavana koetoimitsijana toimi Jarno Niemi ja
tuomarina Katri Laaja. Kokeeseen osallistui kaksi VOI- ja neljä
AVO-luokassa kisaavaa kerhon koirakkoa.

TOIMINTASUUNNITELMA 2018

Keväälle 2018 on suunniteltu mejän alkeiskurssi yksipäiväisenä ja
jatkokurssi kaksipäiväisenä. Kerho järjestää lisäksi kaksi Mejä-koetta
6.5. ja 17.6.

TOIMINTAKERTOMUS 2016

Kerhoon valittiin elokuussa mejä-toiminnan vastuullisiksi vetäjiksi Jarno Niemi ja Hanna Helin. Heidän toimestaan järjestettiin Koiralassa mejän alkeiskurssi 15.9. Koulutus oli tarkoitettu vain kerhon jäsenille ja siihen osallistui reilut 10 nykyistä ja tulevaa mejä-harrastajaa. Jarno Niemi ja Hanna Helin suorittivat koetoimitsija 1-kurssin 29.10.2016.

TOIMINTASUUNNITELMA 2016

Toimintasuunnitelmaa tälle vuodelle ei ole. Toiminta jää lepäämään, kunnes toiminnalle löytyy uusi innokas ja aktiivinen vetäjä.

TOIMINTASUUNNITELMA 2015

Ei toimintaa