Agility

Koulutusjaoksen alla toimivat seuraavat lajit aktiivisesti:

Toko, rally-toko, agility ja vepe sekä näyttelykoulutus tokon alla.

Kiitämme kouluttajia, kaikkia koulutuksiimme ja kokeisiimme osallistuneita koirakoita sekä Kennelkerhoa siitä, että meillä on asianmukaiset ja toimivat tilat sekä välineistö järjestää koulutuksia, kokeita ja harrastaa koiriemme kanssa niin Koiralan koulutustiloissa kuin veperannassa.  Jäsenistö harrasti runsaasti vuonna 2021 koiriensa kanssa eri lajeissa. Jäsenemme Katja Hirvelä voitti koiransa Zorron kanssa Satakunnan piirinmestaruuden Rally-tokossa. Paljon Onnea Katjalle ja Zorrolle!

TOIMINTASUUNNITELMA 2022

Kesällä pyritään järjestämään kurssimuotoisia koulutuksia. Tarkoitus on järjestää myös erillisiä teemakoulutuksia. Mahdollisuuksien mukaan pyydetään myös vierailevia kouluttajia.

Tarkoituksena on järjestää ohjaamaton vapaavuoro samalla tavoin kuin edellisinä vuosina. Vapaavuoro pyörii säiden salliessa kevään, kesän sekä syksyn. Vapaavuorolle voivat osallistua kaikki agilityä harrastaneet ja vähintään agilityn alkeiskurssin käyneet kerhon jäsenet.

Agilitytoimikunta 2022: Miia Laitinen  agility-vastaava, Leena Venho, Tiina Kivimäki

TOIMINTAKERTOMUS 2021

Koronatilanteen vuoksi kurssimuotoisena järjestettiin ainoastaan agilityn alkeiskurssi. Sen lisäksi ennen alkeiskurssia järjestettiin ”Mitä taitoja tarvitaan agilitykoiralle”-koulutus.

Aiempien vuosien tapaan kesän ajan pyöri vapaavuoro kerran viikossa.

Agilitytoimikunta: Miia Laitinen, agility-vastaava, Tiina Kivimäki, Leena Venho, Maija Harakka